
Cégünk vállalja informatikai rendszerek üzemeltetését, monitorozását. 7x24-ben elérhető szolgáltatásközpontunk mind a technológiai mind pedig a kiberbiztonsági események elhárítására is felkészült. Saját üzemeltetési modellel rendelkezünk, amelynek alapja az ITIL-ben foglalt folyamatok, specifikációk, ajánlások betartása. Országos kiterjedésű rendszerek üzemeltetésében szereztünk tapasztalatokat, amely több száz szerver, jelentős számú üzleti alkalmazás és több ezer kliens számítógép üzemeltetésével kapcsolatos szerteágazó feladatok ellátását foglalja magába. Üzemeltetési modellünk alapelemei:
- incidens menedzsment
- konfiguráció menedzsment
- változás menedzsment
- probléma menedzsment
- kapacitás menedzsment
- szolgáltatás portfólió menedzsment
- szolgáltatás-fejlesztés menedzsment

Vállaljuk a cég portfoliójába, tapasztalatába illeszkedő informatikai rendszerek, rendszerelemek informatikai- és proaktív támogatását, monitorozását. A támogatási szolgáltatásba bevont szakembereink nem csupán üzemeltetői, de jelentős projekt tapasztalatokkal is bírnak, ezáltal kimagasló hatékonysággal végzik feladataikat. A problémák kezelésének kulcsfontosságú eleme lehet a gyártói támogatás bevonása, melyet viszonteladóként, illetve support partnerként biztosítunk.
Munkatársaink akár az év minden napján, napi 24 órában állnak Ügyfeleink rendelkezésére. A gyors és szakszerű kiszolgálás érdekében 7x24-es telefonos bejelentő rendszeren keresztül mindig az adott feladat megoldására legalkalmasabb kollégáink érhetők el.